Daar zitten we dan, aan het einde van een heel kort maar mega krachtig proces, het voorwoord te schrijven voor alweer jaargang 4 editie 2. Eerlijk gezegd hadden we dit ook niet eerder kunnen bedenken…Het was een behoorlijke uitdaging, een ambitieus plan. Niet alleen de invulling, vormgeving en planning, maar ook de foto’s! Al sinds de eerste editie van de Gijsen Gazet laten we de deze maken door Kim Booij en wordt de styling en planning geregeld door Angela Lambriex van FEE collective. Elke keer weer weet Kim met haar foto’s het Gijsen DNA in beeld te brengen.
Dit begint met een brainstormsessie waarin Lisan en Claire van het Gijsen PR-team, Kim proberen uit te leggen welk gevoel er moet worden vastgelegd. Deze campagne stond familie centraal. Want iedereen kan wel beamen, dat zonder familie het afgelopen anderhalf jaar een stuk lastiger was geweest. Vrienden zag je steeds meer als je ‘gekozen’ familie en je familieleden werden steeds meer je ’gekozen’ vrienden.
Het team van Gijsen voelt altijd al als een familie en dat gevoel heeft zich na de ramkraak nog eens vertiendubbeld! Alle externe partijen die adhoc voor ons klaarstonden en misschien nog wel het belangrijkste; de klant…die ons troostende woorden, een kaartje of een bloemetje kwam brengen. Één grote familie! Maar goed, de tijd staat zeker niet stil. Dat past ook niet bij het Gijsen DNA. Wij gaan door! We blijven ons vernieuwen en hebben je dan ook weer veel nieuws te vertellen. En bij deze nieuwe verhalen horen dus nieuwe beelden. De boodschap voor Kim was duidelijk en het team ging aan de slag.