Najaar 2021, bij Gijsen is het tijd voor de brilleninkoop. Alle leveranciers brengen hun nieuwe collecties uit en de vertegenwoordigers komen bij ons langs om alles te laten zien. Er wordt gekeken, gevoeld en gepast. Elk merk heeft bij ons een ambassadeur. Deze medewerker weet alle nieuwste ins en outs van het merk. De ambassadeur is samen met Leo Gijsen en een marketingmedewerker aanwezig bij de inkoop. Samen weten zij natuurlijk precies wat goed wordt verkocht, wat de huidige trends zijn en waar jij als klant naar op zoek bent. Het is zeker niet gemakkelijk om een keuze te maken uit zoveel moois!
Enkele weken na de inkoop komen de nieuw ingekochte brillen binnen. Op kantoor kunnen de collega’s elkaar bijna niet meer zien door de hoeveelheid dozen vol nieuwe brillen. Alle brillen krijgen, voorzien van een barcode en prijs, een plekje in de winkel.
Bij de inkoop kwam één trend bij elk merk terug: Dikke acetaatbrillen. Elk met hun uniek design. Benieuwd of deze trend iets voor jou is? Lees er meer over op onze trends pagina.
De nieuwe bril is pas perfect met de juiste glazen. Wist je dat je sterkte al binnen een