De trends van vroeger zijn weer helemaal van nu. Een echte verlenging van je karakter.
Steeds meer kinderen worden bijziend, volgens onderzoek is in 2050 50% van de wereldbevolking bijziend waarvan 20% een oogaandoening krijgt.
Het is je vast niet ontgaan. Sinds een paar jaar zijn de brillen die we herkennen van de retro films of oude familiefoto's weer helemaal terug van weggeweest.
Een trend die, als het aan ons ligt, nog wel even mag blijven! De nieuwste collecties zijn binnen en het is ons niet ontgaan dat elk merk hierop inspeelt. Vormen, kleuren en materialen van vroeger komen terug in de brillen van nu.
Al zeker meer dan 35 jaar werken en streven wij samen met HOYA naar een optimaal zicht, individueel afgestemd op de behoeften en wensen in uw dagelijks leven. In het dagelijkse leven passen we onze kleding keus aan op onze functies en stijl. Laat ook uw brillenglazen uw zicht ondersteunen en haal het meeste uit uw activiteiten. Hieronder leest u in het kort de voordelen van de EnRoute (pro), Sync IIIi en WorkStyle V+ glazen van HOYA.
Het Focusses cognitieve trainingscentrum verbetert de mentale vaardigheden, besluitvormig en informatieverwerking van het brein. In samenwerking met Gijsen hebben onze specialisten trainingsprogramma’s ontwikkeld om de cognitieve vaardigheden te verbeteren.
In onze collectie zijn tientallen merken te vinden. Ieder merk heeft zijn eigen verhaal, stijl en herkenbaarheid. We lichten er een aantal uit.
Onze winkel ligt vol mooie (zonne)brillen. Hoe gaat de inkoop hiervan in zijn werk?
De brillentrends van 2020. Wat is 'in' dit jaar?
We hebben een aantal feiten en weetjes over contactlenzen op een rij gezet.
We geven u een klein inkijkje in hetgeen achter de schermen gebeurt vanaf het moment dat u een bril bij ons bestelt. Want uiteindelijk is het allerbelangrijkst dat uw zicht optimaal is als u uw mooie nieuwe bril op de neus heeft.